ISO 41001:2018

Πιστοποίηση ISO 41001
Το πρότυπο ISO 41001:2018 καθορίζει τις απαιτήσεις ενός Συστήματος Διαχείρισης Εγκαταστάσεων (Facility Management System) που δημοσιεύθηκε από τον Διεθνή Οργανισμό Τυποποίησης ISO και κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2018.

Εξειδικεύεται στη Διαχείριση των Εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού της επιχείρησης, με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση και βελτίωση της λειτουργικότητας της. Οι απαιτήσεις του προτύπου είναι μη τομεακές και προορίζονται να ισχύουν σε οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας, συμπεριλαμβάνοντας παραγωγική δραστηριότητα ή παροχή υπηρεσιών.

Η επιχείρηση καταρχήν καλείται να αναγνωρίσει ποια είναι τα ενδιαφερόμενα μέρη που αλληλοεπιδρούν τόσο στο εσωτερικό της όσο και στο εσωτερικό της περιβάλλον, σχετικά με τη Διαχείριση των Εγκαταστάσεων.

Καταγράφονται και αξιολογούνται οι παρούσες πρακτικές Διαχείρισης Εγκαταστάσεων σε συνάρτηση με το πλήθος και την ποιότητα του εξοπλισμού της επιχείρησης.

Με τη συνεργασία της Διοίκησης της επιχείρησης και του αντίστοιχου Τεχνικού Τμήματος ή Συνεργάτη αποφασίζονται τυχόν νέες πρακτικές για τη βελτίωση της Διαχείρισης των Εγκαταστάσεων.

Όσο πολύπλοκη και αν είναι η παραπάνω διεργασία εμείς οφείλουμε να βοηθήσουμε την επιχείρηση ώστε να κατανοήσει πόσο σημαντική είναι για την εύρυθμη λειτουργία της. Σε δεύτερο χρόνο σε απόλυτη συνεργασία επιδιώκουμε τον προσδιορισμό στόχων σχετικών με τη Διαχείριση Εγκαταστάσεων.

Στη συνέχεια η επιχείρηση καλείται να παρακολουθεί την επίτευξη αυτών των στόχων και τη μέτρησή τους, με ένα τρόπο εξαιρετικά φιλικό και δελεαστικό.

Αυτό επιτυγχάνεται με την ευαισθητοποίηση όλου του προσωπικού στις νέες πρακτικές Διαχείρισης των Εγκαταστάσεων.

Τα οφέλη ενός ολοκληρωμένου προτύπου συστήματος για Διαχείριση Εγκαταστάσεων  περιλαμβάνουν:

  • Βελτίωση της παραγωγικότητας, της ασφάλεια και υγείας του εργατικού δυναμικού.
  • Συνεχή βελτίωση στη διαχείριση εγκαταστάσεων.
  • Σύγχρονη προσέγγιση στις πρακτικές της διαχείρισης εγκαταστάσεων.
  • Μηδενισμό των παραπόνων πελατών.
  • Βελτίωση της εικόνας και του ονόματος της επιχείρησης και την προσέλκυση νέων πελατών.
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε δημόσιους και ιδιωτικούς διαγωνισμούς διευρύνοντας τον κύκλο εργασιών της επιχείρησης.